Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Nov 2023 11:41:01 +0200

Tere!

Häädemeeste Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2311271/18132 aadressile Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Laadi küla, 
8480012 Karjamõisa tee// Lepaküla, Hommiku// Saare// Soometsa tee 43// 49// 
51// 55// Uulu küla, 19333 Uulu-Soometsa-Häädemeeste tee L1// Lõosilma// 
Männimetsa// Mündi// 31// Tammetõru// Uulu kergliiklustee L10, Pärnu 
maakond, Häädemeeste vald, Lepaküla, Hommiku// Saare// Soometsa tee 43// 
49// 51// 55// Uulu küla, 19333 Uulu-Soometsa-Häädemeeste tee L1// 
Lõosilma// Männimetsa// Mündi// 31// Tammetõru, Pärnu maakond, Häädemeeste 
vald, Uulu küla, 19333 Uulu-Soometsa-Häädemeeste tee L1 (Jalg- ja 
jalgrattatee, Välisvalgustus, Bussitasku) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26811908>  (menetlus nr: 
402821), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.12.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Häädemeeste Vallavalitsus) või menetleja (IRJA PEDE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister